سرویس های ارتباطی اریبا

در شرکت های خدمات فنی و مهندسی به طور معمول فروش کالا شروع یک رابطه است نه خاتمه آن، و خدمات پس از فروش تداوم این مسیر جهت ضمانت کیفیت کالا و جلب رضایت مشتریان می‌باشد. سرویس های ارتباطی اریبا با توجه به اهمیت این موضوع سعی بر این داشته تا در حد ممکن، کیفیت محصول را به عنوان رکن تامین تجهیزات خود در نظر بگیرد و با شرایط مالی مشتری و پروژه نسبت به تامین و خرید تجهیزات اقدام نماید. در همین راستا پاسخگویی به مشتریان، رسیدگی به مشکلات و مشتری مداری جایگاه ویژه خود را دارد، اگر چه ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتریان ارجمند و شما عزیزان یک رقابت بی پایان است، اما با نهایت توان سعی داریم بهترین شرایط ممکن را جهت حمایت ازشما فراهم نماییم.

ماژول تصویر

دستور العمل خدمات پس از فروش در اریبا

کلیه کالا و تجهیزات مشتریان ارجمند در زمان خرید با ثبت سریال و پارت نامبر مستند سازی می‌گردد.

کلیه تجهیزات بصورت کامل و شفاف به مشتریان ارجمند تحویل می‌گردد.

تجهیزات مصرفی بطور معمول استاندارد های تولیدکنندگان بسته به نوع کالا از یک روز تا یک هفته دارای خدمات تعویض و یا مرجوعی می‌باشد.

با توجه به شرایط خاص کشور برخی از کالا ها وارداتی، پیش از فروش با شرط بدون بازگشت تهیه و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و طبیعتا متاسفانه گارانتی از سوی تامین کننده اصلی وجود ندارد، خواهشمند است نسبت به این دسته از کالاها پیش از خرید دقت لازم به عمل آورید.

کلیه تجهیزات شبکه فعال (Active) با توجه به شرایط تامین کنندگان عمده، عموما دارای یک تا سه سال گارانتی می‌باشد.

ماژول تصویر

شرایط ارائه خدمات گارانتی

قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی

عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا

عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی

عدم آسیب دیدگی پورت های ورودی و وجود آثار بازشدگی دستگاه توسط فرد غیر مجاز

عدم آبخوردگی و مجاورت با رطوبت بالا

استفاده از آداپتورهای متفرقه، آسیب دستگاه و قطعه بر اثر نوسانات برق و شوک الکتریکی

عدم تایید وجود دستگاه در میدان القا الکترو مغناطیس شدید (آهنربا خانگی و یا صنعتی) و یا مجاورت طولانی در میدان الکتریسیته ساکن

عدم تایید فعالیت دستگاه indoor در محوطه باز و استفاده دستگاه در فضای غیر استاندارد، دمای منفی یا دمای +40 درجه