خرید سرویس و امکان سنجی

شما می‌توانید با مراجعه به سایت Aribaco در قسمت ثبت درخواست  نسبت دریافت خدمات اینترنت ثبت نام نمایید. همکاران ما در کمتر از ۲۴ ساعت با شما تماس حاصل خواهند نمود. هم‌چنین می‌توانید از طریق تماس با دفتر مرکزی فروش یا شماره تلفن 31816 ثبت نام خود را تکمیل نمایید. پس از ثبت درخواست، در صورت مثبت بودن نتیجه امکان سنجی مکان شما در کمتر از ۷۲ ساعت اینترنت شما فعال خواهد شد.

کپی کارت ملی صاحب بهره بردار خط جهت اشخاص حقیقی و تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه می‌باشد و برای مشترکین تجاری و حقوقی نیازمند عقد قرارداد و ارائه مدارک ثبتی شرکت و مدارک هویتی صاحب یا صاحبان شرکت جهت مشترکین حقوقی.

بر اساس مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات رادیویی سرویس دهنده ملزم به ارائه سرویس های غیرحجمی به جای سرویس های حجمی شده اند که جزئیات این سرویس ها در بخش تعرفه سایت وجود دارد.

همکاران محترم با تماس با واحد بازرگانی و ثبت سفارش خود جهت مشترکین میزان درصد همکاری و پورسانت خود را می‌توانند در سیستم محاسبه مالی شرکت ثبت و پس از هر دوره شارژ مشترکین خود نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

بطور معمول در بیش از 90% از امکان سنجی ها جهت نقطه مودر نظر شما ، ارائه سوریس اینترنت بدون نیاز به دکل امکان پذیر می‌باشد.

بله، شما می‌توانید سرویس اینترنت اختصاصی و یا حجمی خود را جهت ساختمان، برج مسکونی یا مجتمع تجاری استفاده نمایید.

کلیه موارد بازرگانی و جشنواره ها در سایت شرکت و در کانال اختصاصی مشترکین به اطلاع شما رسانده خواهد شد.

شما می‌توانید بدون نیاز به خط مخابراتی و یا نگرانی در رابطه با وجود زیر ساخت های مخابراتی سرویس انیترنت بی‌سیم را در خارج از محدوده شهر، دریافت کنید.

بنا به طوابط سازمان تنظیم مقررات رادویی، در صورت استفاده از سرویس های حجمی، حجم بسته خریداری شده توسط شما معمولا با توجه به اندازه آن داری زمان اعتبار مصرف می‌باشد، این زمان پس از فعال سازی بسته محاسبه می‌شود و در صورت عدم استفاده از حجم بسته، مدت زمان استفاده از آن منقصی خواهد شد.

مدت زمان راه اندازی سرویس با توجه به مکان شما و بسته به  نیاز به نصب دکل یا عدم آن تعیین می‌شود و هماهنگی نصب قبلا از اقدام با شما انجام می‌شود، عموما در  95 %، حداکثر زمان تحویل 72 ساعت خواهد بود.