سوالات حقوقی و قانونی

به دستور سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۶ هنگام ثبت نام مشترک جهت دریافت سرویس های اینترنتی، می‌بایست اطلاعات مشترک از جانب شرکت اپراتور در سامانه شاهکار ثبت گردد.

سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم‌کارت ها، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت،  SAPو PAP ، Mobile Wi-Fi و … را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و … تولید شده است.
ثبت اطلاعات مشترک در شاهکار به صورتی می‌‌‌‌‌‌باشد که یک کد اختصاصی در بین تمام اپراتورها به مشترک اختصاص می‌یابد و تا زمانی که این کد از طرف هر شرکت اپراتور فعال باشد(حتی با وجود تخلیه پورت از مرکز ) امکان راه اندازی اینترنت (رانژه) از شرکت جدید امکان پذیر نیست لذا برای راه اندازی اینترنت از شرکت اپراتور دیگر باید کلاسه شاهکار شرکت اپراتور قبلی توسط همان اپراتور غیر فعال یا حذف گردد.

برای مشترکین حقیقی تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه می‌باشد و برای مشترکین تجاری و حقوقی نیازمند عقد قرارداد و ارائه مدارک ثبتی شرکت و مدارک هویتی صاحب یا صاحبان شرکت می‌باشد.

بله، می‌توانید با مراجعه‌ی حضوری مالک قدیم و جدید به همراه‌کارت ملی به دفتر فروش مجاز شرکت همیارنت، اقدام به تغییر مالکیت اینترنت وایرلس خود نمایید.

شما می‌توانید شکایات خود را به مرکز پشتیبانی تامین کننده در تهران به شماره …… انتقال دهید و مراتب را پیگری نمایید.

شما می‌توانید در هر زمان از دوره مصرف، نسبت به درخواست جمع آوری سرویس پس از طی مراحل اداری و ارسال فرم جمع آوری در بخش درخواست جمع آوری سایت ………اقدام فرمایید.

با توجه به هزینه نگهداری و جریان برق مصرفی در سایت شما حداکثر به مدت 3 ماه می‌توانید از لینک خود استفاده نمایید، بدیهی است پس از دوره لینک بصورت خودکار جمع آوری و نصب مجدد آن شامل هزینه مجدد خواهد بود.

بنا بر قوانین موجود کشور و سازمان تنظیم مقررات رادیویی، مالکین معنوی و مادی تجهیزات منصوبه صرفا در اختیار تامین کننده اینترنت(FCP) می‌باشد و هزینه های پرداختی جهت راه اندازی به عنوان بخشی از هزینه پرداختی بعنوان بخشی از هزینه های راه اندازی و تحویل سرویس می‌باشد.

لذا صرفا تا زمان نصب تجهیزات دراختیار FCP  تامین کننده اینترنت خواهد بود و پس از آن علی رغم تحویل تجهیزات به مشترک، امکان استفاده مجدد تجهیزات منوط به دریافت پروانه بهره برداری از یکی از بهره بردان مجاز می باشد.

بنا به موصبه شورای اسلامی شهر مشهد، نصب دکل ها ی مخابراتی بر روی پشت بام، با توجه به موقعیت ملک و منطقه طبق جدول ضریب هزینه دکل محاسبه و می‌بایست به طور سالانه پرداخت گردد.

این هزینه ها شامل، سه بخش هستند.
هزینه طراحی نقشه دکل، تایید مهندس ساختمان، تایید مهندس برق، تایید کارشناس دادگستری
هزینه صدور پروانه دو ساله

هزینه تعرفه ضریب موقت تجاری با توجه به موقعیت ملک

در صورت تمایل خدمات دریافت پروانه دکل توسط این شرکت قابل انجام و پیگری می‌باشد.

هزینه های  نگهداری سالانه دکل جهت ریگلاژ و آچار کشی اتصالات دکل بر عهده بهره بردار دکل می‌باشد؛ و جهت جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه این بازدید و سرویس کاملا ضروری می‌باشد.