پشتیبانی سرویس ها

کنترل برق تجهیزات رادویی

کنترل اتصالات تجهیزات رادویی و سویچ و سایر تجهیزات داخلی

بررسی داخلی سایر سیستم ها متصل به شبکه

کنترل شارژ مصرفی پنل

ارتباط با مدیر یا پشتیبان شبکه داخلی در صورت وجود

کنترل کانال اطلاع رسانی شرکت از اعلام خرابی سراسری و یا مشکلات منطقه ای

ثبت درخواست در صورت امکان از طریق سایت یا گروه

تماس با شکاره پشتیبانی شرکت به شماره 31816- داخلی 400

تماس به شماره تلفن همراه پشتبان

اصلی‌ترین عواملی که باعث کندی سرعت می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
برخی از نرم‌افزارها بدون آن‌که شما متوجه شوید به‌طور خودکار عمل دریافت و ارسال اطلاعات را انجام می‌دهند. پس پیشنهاد می‌کنیم هنگام استفاده از اینترنت، نرم‌افزارهای غیرضروری را ببندید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید زمانی که از VPN استفاده و یا ویندوز، مرورگرها یا دیگر نرم‌افزارها نظیر ضدویروس نصب‌شده بر روی سیستم‌تان را به‌روزرسانی می‌کنید و یا حتی Firewall یا دیواره‌ی آتش فعال دارید، سرعت دانلود شما کاهش خواهد یافت.
هم‌چنین مشکلات ویندوز یا آلوده بودن رایانه به ویروس یا سایر نرم‌افزارهای مخرب، کارکرد مرورگر (Browser) را با مشکل مواجه کرده و درنهایت سرعت دسترسی شما را کند می‌کند. علاوه بر این هرچه بین تجهیزات سمت کاربر و مودم دیوار ضخیم و یا فاصله‌ی بیش‌تری وجود داشته باشد و یا وجود امواج الکترومغناطیسی در اطراف رایانه یا مودم ارتباط را دچار نوسان و ناپایداری کند، بر سرعت اینترنت شما تأثیر خواهد گذاشت.
اگر موارد بالا را بررسی کرده و مشکلی وجود نداشت، به بخش آزمایش سرعت(testspeed.net) مراجعه کنید. در سه بازه‌ی زمانی نیم‌ساعته و با توجه به‌سرعت انتخابی در طرح خود تست سرعت را انجام داده و در صورت مشاهده‌ی مغایرت، با مرکز پشتیبانی مشتریان، تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که بر اساس مصوبه‌ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پهنای باند شما اختصاصی نبوده و بین ۴ مشترک به اشتراک گذاشته می‌شود، همچنین برای بررسی سرعت دانلود تبدیل واحد بیت به بایت را در نظر داشته باشید.

پینگ تایم به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال چنانچه سرور بازی شما دارای محدودیت باشد و یا فاصله شما تا سرور طولانی باشد پینگ تایم مسیر خط شما افزایش خواهد یافت .عواملی دیگری مثل اختلال در لینک های مخابراتی مرکز یا پهنای باند بین الملل نیز میتواند موثر باشد. در صورت نیاز به  توضیحات بیشتر با  شماره 31816  بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

بسته به شرایط بروز مشکل در سرویس اینترنت شما اطلاعاتی رو از همکاران ما خواهید شنید،که بد نیست در رابطه آن‌ها بدانید.

مشکلات زیر ساخت: مشکلاتی که معمولا توسط زیر ساخت های اصلی تامین و انتقال و یا توزیع اینترنت در سطح کشور، شرکت راتباطات زیر ساخت، مخابرات ایران و یا حتی تامین کننده اصلی(FCP) به وجود آمده اند و تا زمان رفع خرابی کاری از دست بر نمی‌‎آید.

مشکلات سایت: مشکلاتی که معمولا در سایت و دکل منطه ای شما موجود می‌آید، مانند قطع برق، خرابی تجهیزات و یا نقص در فرآیند های انتقال و توزیع بصورت محلی که ارتباطی به شما ندارد و متوجه شرکت فروشنده سرویس می‌باشد.

مشکلاتی داخلی: شامل آن دسته از موارد که صرفا از لینک ارتباطی شما تا سایت، سامانه های توزیع داخلی مجموعه و یا سیستم شما می‌باشد و صرفا جهت رفع خرابی آن مدیر IT  مجموعه شما و یا کارشناسان پشتیانی شرکت بنا به درخواست شما می‌بایست نسبت به رفع خرابی آن اقدام کنند.

شما می‌توانید درصورت حساسیت سرویس خود، حجم بسته پشتیان سرویس خود را خریداری و فعال کنید.

شما می‌توانید با رعایت اصول مهندسی شبکه نسبت به پیکربندی اینترنت جایگزین اقدام کنید و یا در صورت عدم حضور پشتیبان و مدیر IT د رمجموعه خودتان نسبت به ایجاد مکانیزم پشتیان با بخش فنی شرکت اریبا تماس بگیرید.

با توجه به سیاست گذاری تعرفه قیمت و خدمات در شهرها و مناطق مختلف در حال حاضر امکان شارژ مستقیم سروی ساز پنل مشترکین وجود ندارد، و می‌بایست جهت شارژ سرویس با بخش فروش شرکت تماس بگیرید.

با توجه به قوانین موجود نگهداری لینک رادیویی تا محل مشترک برعهده مشترکین بهره بردار می‌باشد، شما می‌توانید جهت رفع ایرادات داخلی نسبت به عقد قرداد نگهداری سالانه و یا موردی با بخش بازرگانی شرکت اریبا تماس حاصل فرمائید.

با توجه به حمایت از مشترکین محترم این شرکت، هزینه های لینک های رادیویی به صورت سالانه و با تخفیف 70 % نسبت به تعرفه مصوب و تعرفه آزاد نگهداری لینک های رادیویی غیر اینترنتی محاسبه می‌گردد.

کلیه خدمات مربوط به شبکه داخلی مشترکین محترم مانند پیکربندی تجهیزات داخلی جهت توزیع اینترنت و مدیرت مصرف، تجهیزات و سویچینگ سرورها و نرم افزارهای مرتبط و دستگاهای داخلی شامل پشتیبانی این شرکت نمی‌گردد، شما می‌توانید از جهت استفاده از خدمات متنوع مهندسی شبکه این شرکت با بخش فنی و پشتبانی اریبا تماس حاصل فرمائید.